Airfresh & Watercool - Webwinkel - Airconditioning - Luchtreiniging - Watercoolers,.........    Nederlands 
Home
 Bestelprocedure   Winkelwagen 
Producten
  Aanbiedingen
  Airconditioning
  Luchtreiniging
  Luchtontvochtiging
  Luchtbevochtiging
  Heet water kranen
  Waterkoelers
  Professionele coolers
  Inbouw watercoolers
  Drinkfonteinen
  UVC water sterilisatie
  Waterontharders
  Waterontharders AQUA technic
  Zout
  Anti - kalk
  Omgekeerde osmose
  Waterfiltratie
  Waterfilters - inbouw
  Waterfilters - losstaand
  Destillatie
  Water ionisatie
  Kranen
  Ijsblokjesmachines
  Recreatie
  Meten & Testen
  Filters
  Diversen
  bevestigings materiaal
 
Extra
  webwinkel
  Klanteninfo
  Algemene voorwaarden
  Contactgegevens
  Service en garantie
  Speciale bestellingen en offertes
  Qshops keurmerk
  Interessante links
  Betalen met iDEAL
  Betalen met PAYPAL
  merken en logo's
 
  Winkelwagen

 

Service en garantie

Ook na de aankoop zal Airfresh ervoor zorgen dat u een tevreden klant blijft.  Wij zullen u dan ook begeleiden en ondersteunen als het onverhoopt mocht gebeuren dat uw apparaat defect raakt.  Hierbij zijn er twee situaties: defect binnen de garantieperiode en defect buiten de garantieperiode.

Op al onze producten is de fabrieksgarantie van toepassing.

Service

Als het defect optreedt binnen de garantievoorwaarden en garantieperiode, dan biedt Airfresh de volgende service:

Meld het defect aan Airfresh via onderstaand contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en informeren u over de afwikkeling.

Als het defect optreedt buiten de garantieperiode, kunt u ook op Airfresh blijven rekenen.
  • Meld het defect aan bij Airfresh via onderstaand contactformulier.
  • Naargelang de aard van het defect betaalt u de gehele reparatiekosten of stelt de importeur een coulanceregeling voor.  Mocht dit zo zijn, dan betaalt de importeur en u ieder een deel van de reparatiekosten.
  • Indien u niet tot overeenstemming komt met de importeur over een coulanceregeling, kunt u het geschil voorleggen aan Airfresh.  Airfresh  zal, indien gegrond, zijn uiterste best doen de importeur toch te bewegen tot een coulanceregeling.

Vakkundige reparatiedienst

Airfresh werkt samen met de officiële, geautoriseerde reparatiediensten van de verkochte merken.  Dit biedt u de volgende voordelen:
  • de monteur neemt op basis van de opgegeven storingomschrijving alvast een aantal onderdelen mee,
  • de monteur heeft maximale kennis van uw producten,
  • het betreffende product wordt gecontroleerd op andere voorkomende storingen,
  • de technicus kan eventueel een coulanceregeling toepassen.

Er zijn uiteraard ook reparatiebedrijven die gecertificeerd zijn en mogen repareren voor de fabrikanten en importeurs, maar deze moeten vaak toch de onderdelen bestellen en hebben niet altijd de specifieke kennis van uw producten.
U mag nooit een reparateur opdracht geven tot reparatie in de garantieperiode.  U dient dit eerst te melden bij Airfresh en te wachten op ons bericht.  Wij verzorgen dan de reparatie en of vervanging van uw artikel als er garantie van toepassing is.

Naam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
E-mail:
Tel.:
Artikelcode:
Ordernummer:
Aankoopdatum:
 Garantie

Garantie

Vink het selectievakje aan indien uw toestel nog in garantieperiode is.
 
Bondige omschrijving probleem:
 
 
Contactgegevens Website Airfresh Contactformulier Disclaimer Website Watercool Bestelprocedure